Közélet

Hiányosságok a reptéri buszon

Felháborodott levelet írt a BKK-nak, a BKV-nak és a Nemzeti Közlekedési Hatóságnak (NKH) olvasónk, akit kedden odacsukott a reptéri busz. Az eset apropóján több ponton is kritizálta a ferihegyi járatot. 

Ma (2015. november 3.) 16:28 perckor Kőbánya-Kispest metróállomáson a 200E busz vagy vezetője leszállás közben rám csukta az ajtót. Olyan szinten, hogy a lábam bent ragadt és kifordult. Az ajtó nem nyílt ki még másodpercekkel később sem.

Nagy nehezen kirángattam a lábamat majd kérdőre vontam a sofőrt mire ő mentegetőzött, hogy automata. Persze 4 ajtóból csak egy volt automata a többi nem csukódott be. Lefotóztam a buszt és a sofőrt.

200e

A metrónál lévő irodában közölték, hogy ne tegyek panaszt, hanem írjak e-mailt, mert ott 30 napon túl válaszolnak. Persze a weboldalukon regisztráljak minden adatommal, meg a f@szomat…

Kérdésem az, hogy hogyan lehet rendszerben ilyen életveszélyes busz? Ki az, aki ezeket karbantartja vagy felügyeli? Ha épp egy gyerekre csukja rá az ajtót, akkor komoly baj is történhetett volna, de ha még rá is csukja, miért nincs benne érzékelő, hogy visszanyissa?

Valamint egy repülőtéri járaton miért nem olyan buszok közlekednek ahol egy külföldi a nagy csomagjával el is fér a buszon? Ha már elsőajtós felszállás is van…

A 200-as végállomásánál miért nincsen jegyautomata, de legalább kettő? Minden reggel hosszú percekbe telik, amíg a turisták a buszon vesznek jegyet, pedig 3 méterre ott van egy konnektor a falon, csak 2 tetves automatát kéne felszerelni. Az, hogy a leszállásjelző 2 éve nem működik az egyik buszon, már csak hab a tortán.

Havi tízezer forintért azért ennél kicsivel többet várna az ember, minthogy az életét kockáztassa ezeken a tetves lerobbant járműveken…

Ajánlott videó

Olvasói sztorik