Közélet

A buszmegálló arra van, hogy megálljon benne a busz

Ehhez képest egyre több utas panaszkodik arra, hogy a várt járat lassítás nélkül elhajt. Most például Zsuzsa. Hová ez a rohanás?

Ma (június 15-én, hétfőn) olyan “élményben” volt részem, amelyet nem igazán tudtam hová tenni. 12:55- kor kellett volna a menetrend szerint indulnia a 39-es busznak a Széna téri megállóhelyről. (Ezek alapján gondolom beazonosítható a sofőr annak aki akarja.) Erre a buszra vártam a 21 hónapos kisfiammal akit hordozóban cipeltem.

szenater_map

Rajtam kívül még szintén hordozós másik anyuka két gyerekkel. Az egyik a hátán még totyogós, a másik már nagyobb, jobb lába térdig begipszelve. Valamint egy idősebb hölgy is csatlakozott hozzánk, akik abban reménykedtünk, hogy a busz nem fog túl sokat késni.

Perceken belül befordult a busz az utcába, de nem lassított és a buszmegállóba se kanyarodott be, majd a 10 méterrel arrébb lévő kereszteződésnél elsőbbséget adott, majd tovább indult. Mi, akik a buszmegállóban vártunk, csak nézni tudtunk utána. Én gyalog csomagokkal, gyerekkel a hátamon csalódottan hazasétáltam.

Szeretném ha számon kérnék a sofőrön a hanyag munkavégzést.

Frissítés: 

Az esetre reagálva a BKV az alábbi tájékoztatást küldte: 

2015. június 17-én A buszmegálló arra van, hogy megálljon benne a busz című írásukkal kapcsolatban tájékoztatom, hogy az esettel kapcsolatban vizsgálatot kezdeményeztünk, mely során megállapításra került, hogy a számítógépes rendszer rendelkezésre álló adatai alapján az olvasói levélben említett időpontban a Széna tér elnevezésű megállóban nem történt ajtónyitás.

Az érintett járművezető kollégát a bejelentésben megadott adatok alapján jegyzőkönyvben meghallgattuk, aki elmondta, hogy ennyi idő elteltével nem emlékszik arra, hogy abban az időben és helyen megállt-e. Munkavégzésével kapcsolatban úgy nyilatkozott, hogy amennyiben a járművön leszállási szándékot jeleztek, illetve a kijelölt megállóhely területén várakozó személyt észlel, úgy minden esetben megáll és biztosítja a le-, illetve a felszállást. A járművezető munkavégzésével kapcsolatban az elmúlt egy év során eddig sem panaszbejelentés, sem egyéb észrevétel nem érkezett.

Mivel a számítógépes rendszer adatai alátámasztották a bejelentésben leírtakat, a BKV Zrt. az Autóbusz – Közlekedés Forgalmi Utasítás 67. pontja alapján a járművezetőt elmarasztalta, a bejelentőtől pedig elnézést kér a kellemetlenségért.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik