BKV-Figyelő

Szóljanak a buszvezetőnek, hogy áttették a megállót!

Király Dávid
Király Dávid

2016. 02. 13. 13:27

Érdekes helyzet, amikor a megálló áthelyezéséről az utasokat megfelelően tájékoztatják, a buszvezetőknek viszont elfelejtenek szólni. Olvasónk, Árpád így nem jutott el a munkahelyére. 

Sajnos a mai napon azzal kellett szembesülnöm, hogy a buszvezetőjük udvarias üdvözéssel közölte velem, hogy otthagy a buszmegállóban: “sajnálom” kézjellel. Amit nem kicsit zokon is vettem. Nem lenne baj, ha én lennék a hibás.

Fotó: Wikipedia/Anatoliy-024
Fotó: Wikipedia/Anatoliy-024

Kezdem az elején!

Rendszeresen a 30-as járatukkal járok az Újpest-Központ és a Keleti pályaudvar viszonylatban (reggel 5 órakor, ugyan is a vonatom indulása ezt követeli meg). Újpesten a Újpest-Központ M (Munkásotthon utca) megállóban szoktam felszállni, amely megállót folyó hó elsejével a bank elől visszahelyezték a József Attila Művelődési Ház oldalához, a korábbi helyére.

Ezt ki is táblázták az utasok részére, de nem is ez a baj, hanem az, hogy hogy a buszvezetőknek ezt nem árulták el. Mert ez a eset akkor nem fordult volna elő folyó hó elsején, másodikán és terméseztessen a mai napon, nyolcadikán is.

A kérdéseim:

  • A buszvezetőket induláskor miért nem figyelmeztetik, hogy 8 napja megváltozott a megállók helyzete?

  • A Futárt mint információs rendszert miért nem figyelik a buszvezetők?

  • A diszpécser, aki az éteren keresztül figyeli a járatok hollétét, miért nem szól a buszvezetőknek (akik abból élnek, hogy az utasokat el kell szállítani a megállóból), hogy a megálló 100 méterrel arrébb van?

  • Ami nekem a legfontosabb: a három napi béremet kitől követelhetem? (Mert a lekésett vonatok miatt mind a három napra szabadságot kellett kivennem.)

Frissítés:

Mossák kezüket – olvasónk levelére reagálva a BKK az alábbiakat küldte:

A BKK, mint a közösségi közlekedési járatokat érintő forgalmi változások előkészítője, minden változásról írásos forgalmi utasítást készít a szolgáltatók részére. Az utasítás alapján a járművezetők tájékoztatása és felkészítése a szolgáltatók feladata.

A megállóhely áthelyezéssel kapcsolatban a szolgáltatók írásbeli tájékoztatása időben megtörtént.

A konkrét esetben a probléma a szolgáltató hibás teljesítése miatt következett be. Az esettel kapcsolatban felhívtuk az érintett szolgáltató figyelmét az előírás szerinti munkavégzésre. Az okozott kellemetlenségért elnézést kérünk.

vissza a címlapra

Kommentek

Legfrissebb videó mutasd mind

24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.