Közélet

Hiába a Futár, ha a megállóban hagy a busz

Csak nekem tűnik úgy, hogy amióta áll a bál a BKV és a BKK körül, gyatrább a minőségellenőrzés és ismét egyre gyakrabban hagynak utast a megállóban egyes buszvezetők? Az ezzel kapcsolatos panaszlevelek emelkedő száma nem ezt mutatja. Ezúttal Patrícia nézhette a busz hátulját. 

Szeretném leírni, hogy mi történt velem január 21-én, csütörtökön. Mint szoktam, a munkahelyről való elindulásom előtt megnéztem a futar.bkk.hu oldalt, hogy a 23-as busz mikorra várható a Kén utca, HÉV állomás megállóba.

Fotó: Wikipedia/Maximix90
Fotó: Wikipedia/Maximix90

Ugyebár elég hideg volt, nem akartam sokat várni a buszra. A 16:48-as járatot néztem ki. Időben kiértem a megállóba, velem együtt hárman vártunk az egyetlen buszra, ami ebben a megállóban ilyenkor megáll. Várakozás közben a mobilomat nyomogattam, így már csak azt vehettem észre 16:49-kor, hogy a busz, aminek a hátulját láttam csak (sok emberrel), a 23-as számot viselte (régi Ikarus).

Reagálni se volt időm, megdöbbentem, hogy most miért nem állt meg. Egyértelmű volt, hogy fel szeretnénk szállni. Milyen esetben lehet joga egy sofőrnek kihagyni egy megállót, ahol többen várják a buszt?

Reménykedtem, hogy nem sokkal utána jön egy másik 23-as, de inkább a HÉV-re szálltam, aminek a megállójából többet kellett sétálnom, hogy átszállhassak, mintha az a 23-as elvitt volna. A következő járatot láthattam a megállóból, menetrend szerint 10 perccel az előző után érkezett.

Jó lenne, ha ilyen hidegben legalább az esélyét megadná a sofőr, hogy felszállhassunk a menetrend szerint közlekedő járatra (még ha tömve is van). Ezt az esetet azért megírom a BKK-nak is.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik