Közélet

Amikor kiröhög a BKK-s

Biztos jó poén lezárt mozgólépcsőre terelni az utasokat, bár akik például emiatt késtek el reggel munkából vagy suliból, azok valószínűleg kibírták röhögés nélkül a kedd reggel történteket. Olvasónk, Gergely a BKK-nak is feltette kérdéseit, az ő panaszlevelét közöljük. 

2015. március 10-én a következőeknek voltam tanúja. Leszálltam a 4-es metró Móricz Zsigmond körtéri állomásán és elindultam a Karinthy Frigyes út felé menő mozgólépcsőn felfelé. Észrevettem hogy a három mozgólépcsőből a két szélső felfelé megy, a középső áll. Az álló lépcsőn lefelé igyekvő utasok lent zárt kapuval találták magukat szembe.

Fotó: BKK
Fotó: BKK

Szerencsére ezt észrevette egy kollégájuk, és jókedvű, hangos és sokáig tartó hahotázással nyugtázta, amint a pórul járt utasok próbáltak kijutni. Tudtommal az állomás kamerázott, nyugodtan ellenőrizhetik. Kb. 8:28 körül tessenek keresgélni!

Megnéztem, a szemben lévő mozgólépcsőn a háromból egy lefélé ment. De akkor a másik oldalon miért nem? Miért volt nyitva fenn a kapu ha lent zárva volt? Szeretném tudni a hivatalos álláspontot, hogy: 1. a társaság ügyfélpolitikájának része-e az utasok kiröhögése? 2. hibázott-e valaki (az utasokon kívül, hogy a metrót választották)? 3. mit fognak tenni, hogy a jövőben ilyen ne fordulhasson elő?

Ajánlott videó

Olvasói sztorik