Közélet

Árvíz a metróban, origami vonaljegy – válogatás az elmúlt hét képeiből

A napokban több érdekes képet is küldtetek egy-két mondatos leírással. Az alábbiakban ezekből láthattok összeállítást. 

XL-es jegy

Ezt a jegyet a 4-es metró Bikás parki megállójában vettem az automatából. A képen látszik, hogy nagyobb, mint a “rendes” jegy. A lyukasztóknál állt egy BKK-s ember, aki a túlméretezett jegyeket kézzel hajtogatta, hogy azok beférjenek a nyílásba – írta Kriszta. 

jegy.jpg

BKK-ellenőr Szlovákiában

A hétvégén kirándulni jártunk a barátnőmmel! Visegrád, Esztergom volt a célpont, de úgy döntöttünk, átsétálunk Szlovákiába is. Párkányban láttunk egy úriembert, akinek az öltözékén nagyon csodálkozzunk, mosolyogtunk. A mellékelt képen megtekinthető – írta Robi. 

bizti.jpg

Porfogó

Ma este (május 13.) a Király utcától a Széll Kálmán térre mentünk. Pótlóbuszok voltak, Van Hool buszok. Hatalmas por volt a belsejében, egy utas azt mondta a haverjának, hogy azért, mert a villamospályát nem tisztítják annyira, és ezért szívta fel a port a busz, a csuklóknál főleg, lehetett látni, ahogy jön be a por, ezert nem lehetett levegőt venni. Csatoltam egy fotót egy átlagos kapaszkodóról, amit használtak és amiről egy kis port sikerült leszednem – küldte Bence.

vanhool_por.jpg

Árvíz Kelenföldön

A kelenföldi metró-végállomás mozgólépcsőit az első nagyobb esőzés megérkeztével elöntötte az esővíz! Megfogalmazódott bennem az a kérdés, hogy a tervezők, majd a kivitelezők nem gondoltak az eső okozta meghibásodásra? Vagy ha gondoltak is, nem értem, hogyan hagyhatták ki a mozgólépcső fölé tervezett (ha tervezett) tetőrendszert – panaszolta László.

kelenfold_viz.jpg

Szerelés helyett

Ezek a rendkívül igényesen megszerkesztett és kihelyezett tájékoztató wc-papírok minimum január óta éktelenkednek a 2-es metró számos állomásán (nem tudom, mindegyiken-e). Véleményem szerint érdemes lenne meglebegtetni a gondolatot, vajon más európai nagyvárosokban is hasonló igényességű tájékoztatás zajlik-e hasonló jellegű munkálatok folyamatban létéről, illetve, hogy miért is tart ennyi ideig egy nem éppen úttörő rendszer üzembe helyezése – írta Zsolt.

szerelesalatt2.jpg

Ajánlott videó

Olvasói sztorik